Březen 2018: tréninkový plán-běh

16.03.2018

21. dubna mám Urban challenge, takže je docela nejvyšší čas začít trénovat. Je to sice jenom 5 kilometrů, ale i tak je to smrt pro netrénovaného člověka. V sobotu jsem byla na semináři o funkčním tréninku a kruháči a dostali jsme tam tabulku, jak postupovat, když se chci dostat na určitý výkon, ať už časově nebo třeba váhově. Takže asi pojedu podle toho. Chci teda uběhnout 5 km, ale vzala jsem to z hlediska času, protože ani na závodě to není jenom běh, ale budu se zastavovat na překážkách.

Takže můj cíl je běžet 10 minut v kuse. Programování by mělo vypadat takhle: 1.trénink: 3x2 min 0,5min pauza 1min 8sérií

2.trénink: 5x2min 0,5min pauza 1min 5sérií

3.trénink: 3x4min 1min pauza 2min 4série

4.trénink: 4x4min 1min pauza 2min 3série

5.trénink: 4x6min 1,5min pauza 3min 2série

6.trénink: 5x6min 1,5min pauza 3min 2série

7.trénink: 4x8 min 2min pauza 4min 2série

8.trénink: 4x10min 2,5min pauza 5min 1série

9.trénink: 5x10min 2,5min pauza 5min 1série

Práce vs. odpočinek bude 2:0,5 To je teorie. Uvidím, jak to půjde. Možná se bude lámat chleba hned na začátku, možná v průběhu. Každopádně si ještě změřím VO2max na začátku.